vervolg reisplanning - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu vervolg reisplanning - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu

vervolg reisplanning

Door: Hilbren

Blijf op de hoogte en volg Hilbren

18 November 2009 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,
Vanochtend zijn we door straat Gibraltar gegaan, en nu zitten we dus op de middellandse zee. Vanmiddag kreeg ik te horen dat de plannen weer iets omgegooid zijn. In eerste instantie zouden we na Italie nog naar Tunesie gaan, maar dit gaat niet door. In Italie gaan we een spreader van 3 ton en een generatorset van 408 ton laden. De generatorset moet voor 5 december in Rotterdam zijn, dus gaan we gelijk door. Zoals het er nu uitziet komen we waarschijnlijk zondagavond aan, gaan we maandagochtendvoorbereiden voor het laden (flipper overboord etc), en vertrekken we of maandagavond, of dinsdagochtend weer richting Rotterdam. Hopen dat we op de reis naar Rotterdam wat beter weer hebben als deze reis. Groeten, Hilbren