De laatste sluis. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu De laatste sluis. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu

De laatste sluis.

Door: Hilbren

Blijf op de hoogte en volg Hilbren

19 September 2009 | Canada, Ottawa

Hallo,
Terwijl ik dit zit te typen zitten we in de aanloop van de laatste sluis voor Thunderbay. Momenteel ligt er nog een ander schip in, dus we moeten even rustig wachten. We varen nu een knoop of 5 wat ongeveer 9 kilometer is. Straks hopen we door te sluiste gaan, om vervolgens het laatste meer op te gaan. Morgenavond in de loop van de avond hopen we aan te komen in Thunderbay, waarna we maandag willen gaan beginen met lossen. Over dat laden en lossen vertel ik later nog wel meer, maar jullie weten nuweer een beetje waar ik ongeveer zit. groeten,Hilbren

• 21 September 2009 - 10:39

Anneke:

Leuke verhalen!
    Succes nog!
    Anneke

• 21 September 2009 - 11:04

Roelof:

mooie belevenis zo'n eerste reis
    succes met lossen in canada