Laden en weer vertrekken uit Italië - Reisverslag uit Rome, Italië van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu Laden en weer vertrekken uit Italië - Reisverslag uit Rome, Italië van Hilbren Gier - WaarBenJij.nu

Laden en weer vertrekken uit Italië

Door: Hilbren

Blijf op de hoogte en volg Hilbren

23 November 2009 | Italië, Rome

Hallo,
Het is nu maandag 1800h en we hebben vanmiddag geladen. We hebben een generator van 400 ton aan boord voor Rotterdam. Er is haast bij dus we vertrekken vanavond alweer. Geen tijd om de wal op te gaan dus. Jammer, maar dat heb je soms. Ik heb net het nieuwe vaarschema gehoord. Zoals het er nu uit ziet nemen we in Rotterdam lading over van de Fairmast, en ander schip van Jumbo. Na Rotterdam gaan we naar Griekenland, vlakbij Athene. De plaatsnaam ben ik even kwijt. Hierna zullen we doorgaan naar Turkije, de zee van Marmaris op. Hierna zullen we weer naar Algerije gaan. Algerije is niet een leuk land om te komen, maar de eerste twee havens lijken me wel leuk. Hopen dat er dan wel tijd is om de wal op te gaan. Verder is alles goed hier aan boord. De laatste paar dagen hebben we rustig weer gehad, dus dat is alles mee gevallen.
Tot later, Hilbren

• 23 November 2009 - 21:01

Tiny:

Jullie krijgen straks het heen en weer zeg.De Middelandse Zee ken je straks als je broekzak.
    Fijn dat het weer wat rustiger is. wij hebben te maken met fikse buien.Goede reis de komende week.
    Lieve groeten van thuis.

• 28 November 2009 - 19:48

Harry:

Zaterdag 28 nov: de doorvaart door de straat van Gibraltar was goed te volgen op Marinetraffic.com. Rond 7 uur kwam de Jumbo Vision in beeld. Rond 14.30 kwam de laatste melding binnen. Nu weer wachten tot het Kanaal.